Välkommen På Kalas

Så. Nu har jag bestämt mig. Tror jag. Jag fortsätter blogga här "Hemma På Våran Gata i Stan" dock utan några fler krav på mig själv mer än att blogga när jag har tid, lust och ork. En paus för tid till eftertanke är behövligt ibland. Jag tror och hoppas att de ni läsare uppskattar min blogg som den är. Att ni vill komma tillbaka hit utan att "lockas" utav det ena eller det andra. Efter en tid av reklam och tävlingar här på bloggen är min slutsats att det tar för mycket tid från mig. Tid som jag istället vill spendera på andra ting som jag i sin tur skriva fler inspirerande inlägg om till er. Det kan hända att jag fortsätter med någon enstaka bloggtävling. För att jag tycker det är till fördel för er. Jag har många sidor och väljer för egen del att dela med mig av mina positiva egenskaper här. Tror jag har kommit fram till en gräns gällande familjen och privatlivet som känns bra för oss. I övrigt får ni fortsätta läsa om livets ytligheter i all enkelhet.
 
MEN jag tror att det kommer vara positivt att fortsätta mitt kalas bloggande på en sida för sig. För att läsaren lätt ska kunna leta sig vidare till receptet på en riktigt lyckad dag. För att läsa mitt senaste inlägg klicka  HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0