Inventering

Gårdagens besök på BVC visade att vår prinsessa nu väger 8700gram och är 67cm lång. Detta innebär att vi numera befinner oss på stl 68 men att jag redan sedan ett tag tillbaka handlar stl 74 till vår. Vid vissa tillfällen har tom stl 80 fått komma med hem. Jag har handlat en del på REAN och fått ärva kläder för att fylla upp vårgarderoben. Nu fattas...
 
- Kortärmade bodys
-Strumpor
-Mockasiner
-Tshirts/Pikè
- Några roliga klänningar
 
 
 
 
Söt blus från HM som först får agera klänning. Tycker inte alls utbudet i butikerna är något speciellt. När vi nu lämnat baby avdelningarna och är mitt emellan innan vi börjar handla på flickavdelningen finns endast ett liiitet utbud med starka färger och tryck i massor. Tur mamman i familjen köpt sig en symaskin!

Kommentarer
Postat av: Madde - Mamma till Liam

Jag håller verkligen med dig. Jag har letat kläder ett bra tag nu till Liam. Han har storlek 80 nu men tyvärr har jag inte hittat så mycket som fallit mig i smak. Hoppas på att det ska komma hem lite nytt snart. Upp till storlek 68 fanns det ju hur mycket som helst att köpa och man kunde köpa på sig hur mycket som helst bara för att det var så fint..

2013-02-06 @ 20:40:22
URL: http://maddecarlssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0