Erbjudande

Godmorgon!
 
Först vill jag börja med att skriva att det är sååå roligt att så många av er kommit tillbaka Hem Till Våran Gata i Stan efter jul och nyår. Dessutom är ni många nya som hälsat på. Roligt tycker vi och hälsar alla hjärtligt välkomna. Idag ska vi till sjukhuset för besök hos sjukgymnasten med Filippa. O självklart promenerar vi fram och tillbaka. Igår var jag ute på VT 2013 första PW. Tungt fysiskt med destu lättare psykiskt. Nu är vi igång och det känns underbart.
 
Missa inte att ni nu kan handla frakt fritt inne hos Fanny.

Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Skönt att ha kommit igång med lite promenader. Jag försöker röra mig jag med.

Svar: Visst är det. Man mår så mycket bättre som människsa.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-09 @ 21:47:14
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0