Önskelista

Godmorgon!
 
Här vaknade vi upp med en förkyld mamma i huset. Hoppas verkligen detta är falska alarm och ger med sig under dagen. För tillfället kliar det i bihålerna, huvudet dunkar och kroppen känns tung.
 
En mammas önskaningar en kall januari morgon. Tekopp från Rörstrands Swedish Grace. Morgonrock Fanny Castelius. Påslakansett Ellos. Blomstervas Dagg från Svenskt Tenn till alla krispiga tulpaner i vår.
 
Vill ni se ett samarbete mellan Hemma På Våran Gata i Stan Och Fanny Castelius? Klicka här.
 
Nu går vi och bäddar ned oss i sköna sängen igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig vännen! Vi har också sjukstuga här hemma.

Svar: Tack finaste. Är så innerligt trött på att vara sjuk. Speciellt nu när jag kommit igång med träningen. Kramar
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-22 @ 09:48:02
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Jenny n

Nej inte du oxå:-( nåt for på mig i gårkväll. Tappa aptiten o matlusten. Frös o hjärtklapp osv nu har jag precis vaknat m bihåleont o öronont:-( säg att de försvinner snabbt! Krya på kram

Svar: Precis så var det för mig med. Och mannen. Usch.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-22 @ 11:02:26
Postat av: Renata

Krya på dig!!

Älskar swedish grace! Vi har tallrikar assietter i den ljusblåa varianten. Planen är att utöka sen :) så fint!

Svar: Visst är det en underbar servis. Vill ha allt men vi köper och samlar pö om pö här med. Kramar
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-22 @ 12:11:30
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0