Star Wars Placering

Vi har spenderat eftermiddag på IKEA och det blev mitt billigaste besök någonsin. Under 100 kronor kom vi därifrån fattigare. Vad har hänt? Skämt o sida. Ni behöver inte oroa er. Det vi skulle köpa var slut på hyllorna. Tur det för då sparade vi pengar. Tills nästa gång då.
 
Något som blev med hem var små lådor till alla mina pysselting. Här ska sorteras och organiseras.
 
I förra veckan klickade jag hem en Dymo från Clas Ohlsson. En helt fantastisk apparat som gör etiketter med klister på baksidan. För en ordning och reda människa som mig är detta pricken över i:et.
 
 
Dymo.
 
 
Självklart var jag tvungen att börja använda den med en gång och kom på idèn att skriva ut små namnskyltar till Liams kommande 5 års kalas.
 
 
Klistrade dem sedan direkt på Star Wars muggarna.
 
 
Perfekt sätt för små kalas gäster som leker mellan måltiderna att hålla reda på sin dricka.
 
 
 
Jag får verkligen använda min fantasi liiiite mer när det kommer till Star Wars kalas än prinsesskalas. En underbar utmaning som får mig att ligga sömlös om nätterna. "Hur orkar du?" frågar mannen. Det är enkelt. Jag tycker helt enkelt detta är sååå himla roligt!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Bröllop 2013 ♥

Vilken fiffig!! :) Kramis

Svar: Visst är den. Har märkt upp allting här hemma nu. Kram
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-21 @ 20:33:59
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Renata

Du borde jobba som festfixare!! Helt klart :)

Svar: Ja det hade varit något. ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-21 @ 20:46:21
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Jenny n

Men!! Först frestar Emma m dymo o.nu du..... Vet du om de e syrafritt? Tänker im man vill ha t scrapping....

Svar: Jag vet inte Jenny men det står kanske på hemsidan? KRam
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-21 @ 21:52:29
Postat av: Emma

Alltså I LOVE DYMO!!!!!! Inser att jag använt den alldeles för lite på sistone, ska nog märka upp lite här hemma (typ i jonas badrum "fäll ner ringen" eller "ta upp handduken".... ;)

Jenny: KÖP!

Svar: Jag gick lös igårkväll och märkte allt. Helt plötsligt föll mitt liv på plats ;) Nu måste jag bara köpa fler lådor så jag kan märka och sortera liiiite till.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-21 @ 22:04:12
URL: http://lillaemma1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0