Styrka

Idag har jag och Filippa varit på baby rytmik. Filippa älskar det och jag är lite ledsen över att vi missat så mycket mamma/barn ting pgr av all sjuka denna höst. Nu hoppas vi att vi får njuta våren tillsammans med våra vänner.
 
Snart är det tid att hämta storebror. Sedan kommer min lillebror + flickvän till middagen och ikväll ska mannen hjälpa mig att ta tag i alla nya övningar som ska läras in. Köpte mig en yoga matta igår. Har tänkt på det länge men nu är jag peppad till tusen och gör allt för att detta ska fungera. Imorgon blir det morgon PW igen.
 
 
 
 
 
 
Nu står den där och kallar på mig!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små och blivande sjuksköterska

Jag skulle också vilja ha en yoga-matta! Undrar bara om det skulle bli av att jag använde den. ha ha...

2013-01-31 @ 08:33:46
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0