Golfturnering

Vad vi gör? NJuuuuuter av sommaren. För OJ vilken sommar det är i år. SOL hela semestern. Precis som det ska vara. Som jag minns somrarna från när jag var liten. Med brunbrända ben, sena sommarkvällar och glass, glass, glass. Vi sover länge. Ja mannen och barnen. Jag går upp senast 07.00 och tränar. Äter långa frukostar. Badar i havet. Plaskar i poolen. Besöker sommarstäder. Äter gott. Vilar. Läser. Och är där mellan rätt upptagna med att vara en småbarnsfamilj. Förra veckan spelade vi minigolf.
 
 
Liam vet hur man gör. Han är nämligen uppväxt på golfbanan. Tror inte han var mer än ett år när A tog med honom första gången.
 
 
L.Y.C.K.A
 
 
Filippa är fortfarande rätt nöjd med att titta på.
 
 
I sällskap av ett och ett annat kex i muta.
 
I helgen byter vi landet mot stan. För en tur till mormor och morfar i stOrstaden Stockholm. Massor av roligt står på schemat. Det ser vi fram till!

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vad mysigt med minigolf :)

Svar: Ja det är obligatoriskt varje sommar ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2013-07-25 @ 08:23:19
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Lina - mamma till Stella Li

Så söta barn du har! :-)

Svar: Tack så söt du är
VISA HELA MIN PROFIL

2013-07-27 @ 17:02:28
URL: http://linafinablogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0