One Thousand Butterflies Birthday Party

 I helgen dukade vi upp till fest i trädgården till sommarhuset på Österlen. Allt för att fira vår lilla prinsessa som innan vi hunnit blinka fyllt 1år.
 
 
 
I ljuvligaste klänningen från Ralph Lauren hälsade Filippa med staplande steg våra gäster välkomna.
 
 Vi startade kalaset med hemlagade hamburgare från grillen och avslutade med tårtkalas. Mer om det i senare inlägg.
 
Fjärilar överallt.
 
 Vi älskar ballonger.
 
Spröda spetsar.
 
Girlanger i massor.
 
 
Skrållan öppnar paket.
 
 
 
Kalaspåsarna fyllda med leksaker, klistermärken, godis och såpbubblor gjorde succé.
 
Flickorna lekte med dockor medan pojkarna spelade fotboll.
 
Jag och min allra finaste dotter. Kan inte förstå att du är min. Du är mer än jag någonsin kunnat önska.
Mys med finaste Gudmor.
StOrt Tack Till Alla Vänner Som Förgyllde Vår Dag!

Kommentarer
Postat av: Linn

Så fina bilder! Ett fantastiskt fint kalas till en fantastiskt fin liten tjej! Kram

2013-07-17 @ 21:15:40
Postat av: Sofia

Vilket otroligt vackert kalas du ordnade!

Svar: TACK så mycket. ÄLSKAR att ordna med kalas!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-07-26 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0