Ralph Lauren

Oj. Vilken härlig helg vi/jag haft. I fredags körde mannen med barnen till landet medan jag spenderade min första ensamna natt hemma helt ensam på över ett ? år. Så skönt det var att veta att jag kunde göra precis vad jag ville utan att bli avbruten. Det blev Hart of Dixie race med bästa plockgodiset från Hemmakväll, pizza till middag och jordgubbar till efterrätt. Lördagen spenderade jag med sovmorgon och senare en mycket grundlig storstädning samt att jag ä.n.t.l.i.g.e.n ordning på ngr projekt som stått på listan ett tag. Bland annat har jag målat TV bänken vit inuti, Liams rum vitt, vitt, vitt och tapetserat Filippans garderob. Mer om det i veckan. Idag har vi hejat på Liam som spelat sin första fotbolls cup och sedan vilat ut här hemma medan regnet öst ned utanför fönstren. Lite mysigt med väder variation men nästa vecka önskar vi oss sol igen.
 
När finaste Pernilla och Astrid höll Bloppis i veckan passade vi på att fynda. En helt ny oanvänd ljuvligt vacker Ralph Lauren klänning till 1års kalaset...
 
 
 
 


Såååå Fiiiiiiin!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken söt klänning till vår lilla Pinsessa Filippa.

2013-06-16 @ 22:09:24
Postat av: Zarah - mamma till två små

Ååååh så vacker den är! Kommer att passa perfekt!

2013-06-17 @ 08:20:08
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Mikaela

Å vilken söt klänning! :)

2013-06-17 @ 23:03:24
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Amanda

Ljuvlig!

2013-06-18 @ 23:43:10
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0