Docksäng

Vilken dag vi hade igår. Från God Morgon 06.00 till God Natt 23.00. Därmellan promenad, morgonfix, ärenden på stan, lek och lunch hemma hos Emma och Ebbe, dagishämtning, tur till köpcentrat för inhandling av fotbollsskor och målvaktshandskar, storhandling, middag med två övertrötta barn och sedan nattning innan jag gjorde klart månadens måsten räkningarna. Jag som är van att vila en stund med Filippa minst en gång om dagen var och är fortfarande helt förstörd. När jag arbetade var detta en helt normal dygnsrytm men sedan jag vart gravid och började med mediciner är det väldigt svårt att orka med detta tempot och jag försöker portionera ut så det inte blir allt på en gång men ibland krockar det som igår.
 
Idag tar vi det lite lugnare. Tänkte sova en stund med Filippan när killarna lämnar. Sedan blir det nock en timmes promenad innan vi möter upp Carola för lunch. I eftermiddag är det tur till gammelmorfar för fika.
 
 
Vår fina tjej i blus från Pomp De Luxe.
Filippan är jätteduktig på att stå själv nu OM hon har ngt att hålla sig i. Vi försöker att hon ska gå med lära gå vagn men det är ju så mkt roligare att hålla i mamma/pappa och gå snabbt fram. Di där med att krypa är sååå nära nu.
 
 
Filippas docksäng med mammas hemsydda lakan.
 
Trevlig mitt i veckan allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Som alltid lika söta bilder på din lilla prinsessa :) kram kram

Svar: Tack, tack o tack.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-27 @ 12:36:58
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Eva

En sån underbar liten tös du har !!
Eva

Svar: Tack så hemskt mycket Eva.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-27 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0