Filippas 1års Kalas

Det har varit tyst här inne en stund. Vi har nämligen varit sjuka här hemma. Det ena har avlöst det andra och energin är ännu inte riktigt på topp. Inspiration och motivation likaså. Just nu är jag glad att vi bestämt Filippas 1 års kalas i mindre format och cirka en månad efter självaste födelsedagen. För jag har inte haft ork eller inspiration till att ordna med något den senaste tiden. O även om mannen min ber mig att inte slita ut mig kring detta vill jag ju SÅ gärna göra vår dotters första födelsedagskalas till något alldeles speciellt. När jag äntligen får frossa i rosa, tyll och prinsessting. Hur skulle jag kunna låta bli. Jag älskar ju sånt här. Detaljer.
 
 
Lördagen den 13 juli bjuder vi våra vänner på lunch och tea party i sommarhuset på Österlen.
 
Färgtemat för tillfället är väldigt mycket rosa, småblommigt och spets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0