Försäljning Av Dekorationer

Först vill jag bara skriva TACK för alla söta kommentarer i inlägget tidigare. Ni är verkligen världens bästa som peppar och inspirerar mig. Era kommentarer betyder väldigt mycket och jag ska försöka bli lite mer effektiv på att svara er.
 
Förnärvarande pysslar jag med Filippas 1års kalas som kommer att firas den 13 juli i sommarhuset på Österlen. Dock kommer tillställningen bli något mindre än vad som var planerat från början och jag har en hel del dekorationer till övers. Tänkte lägga ut dem på försäljning på Tradera om inte någon av mina bloggisar är intresserade? I sånna fall finns mer information på kalasbloggen.
 
 
Rosetter, fjärilar och tekannor i rosa och vitt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så himla fint! Ska vi försöka få till en dejt nu i det fina vädret?:-)
Kram!

2013-05-23 @ 22:06:02
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Frida & Filippa

Supersöta!

2013-05-26 @ 16:37:10
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0