Ny Energi

Vi fick en massa ting avklarade igår. Storhandling, städ, deklaration, fp och en hel del annat fix. Var underbart att vakna till solsken imorse i nybäddad säng och starta dagen med en morgonpromenad runt stan.  Cirka tre veckor kvar av min åtta veckors fas och jag känner mig fylld med ny energi.
 
 
Sedan jag slingade mitt hår har jag haft det mer utsläppt och jag trivs. Dock bör några cm klippas av och jag vill ha det ännu ljusare. Det ska förhoppningsvis bli så om några veckor när jag bokat tid för klipp och sling.
 
 
 
 
Okey. Jag vet att jag skrev att vi inte skulle shoppa men nu fick vi några hundralappar för lära gå stolen och jag behövde verkligen ett par byxor i min stl. Fann dessa för 99;- på HM. De är både snygga och billiga. Det händer inte ofta. Känns underbart att kunna använda alla snygga toppar i garderoben igen.
 
 
Ä.L.S.K.A.R min nya spegel. IKEA. Kolja 199;-.  Kan dock inte bestämma mig för om den ska stå som nu eller sitta fast i väggen på hyllan bakom soffan?
 
 
Ljuset faller så otroligt vackert när det speglar sig och gör rummet större.
 
 
Vår vackra Hortensia.
 
Nu får vi snart lek besök här. I eftermidag ska Filippa till tandläkaren och killarna spela golf. Helgen innehåller många roligheter tillsammans med våra vänner och solen skiner.
 
GLAD fredag allihoppa!
 

Kommentarer
Postat av: Din mamma

Å vad du är vacker min dotter!

2013-05-03 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0