Rabattkod

Oj. Nu har jag gjort det igen. Stannat uppe för länge. Hoppas jag har bättre karaktär imorgon bitti än de senaste dagarna. Då har jag stängt av larmet och sovit vidare. Slarv. Men det var faktiskt inte mitt fel. För jag fick tips om att Babyshop har 25% rabatt på hela sortimentet och FRI FRAKT tom 31/6-13 med koden VIPSE och jag kunde inte motså att klicka hem ett bar nya Nr 1:s från Kavat till Filippa. Hennes fötter växer som ogräs och hon har nyligen växt ur hennes gympaskor från Adidas. Så om hon inte ska behöva gå hela sommaren i sandalerna var det välbehövligt med ett par nya.
 
Ljudet av små fötter!

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Vilken underbar dockvagn!Var hittar man en sådan? Hade varit en perfekt gåva till mitt lilla gudbarn på hennes första födelsedag :)

Svar: Huse Of Hedda. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-06-16 @ 15:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0