Steg För Steg

Idag hände det. Filippan ville stå av egen vilja och hävde sig upp för soffkanten själv. Både jag och Liam bevittnade det hela och vi ringde pappan i familjen direkt för att berätta den stOra nyheten. Vi är hemma alla tre idag. Förutom A som spelar årets första golftävling. Yes. Golfänka är vad jag är. Men van vid det. Förhoppningsvis har jag en glad man här hemma ikväll. O dessutom några timmar på egentids kontot att inkassera vid behov. Planen för dagen är att L ska till byn med farmor och farfar en tur medan vi flickor ska ta en promenad i solskenet tror jag. Trisst att vara i stan när man inte kan leka i parken. Vågar oss inte dit eftersom det var Valborg igår och jag misstänker att det är minst sagt stökigt efter gårdagens kalas där. O när vi talar om kalas. Se vilka fiiina prinsesslådor jag fann på IKEA till kanonpriset 2 stycken för 19;- ...
 
 
 
 
 
 
Nu förvarar jag kalas ting där i till Filippans 1 års kalas men till kalaset tänkte jag använda kartongerna att servera Cup Cakes i.
 
Fick föresten hem inbjudningskorten igår och de är helt fantastiska. Foto kommer. Nu lunch!

Kommentarer
Postat av: Renata

Men är du gräsänka idag du med? Vi skulle jubhs hittat pp nåt då u....:/

2013-05-01 @ 12:59:12
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0