Fredags Fiiiint

En tjuvtitt på vad jag pysslat med de senaste 2 dygnen...
 
 
Pilligt värre men roligt. När jag har bestämt mig för att något kreativt ska fungera. Då är det bäst att det blir så. Fler bilder kommer i dagarna som kommer.
 
 
Mellan varven har jag även hunnit med att städa jätte jätte jätte rent här hemma.
 
 
O de hör kanske inte till vanligheterna nu längre. När jag blev 2 barns mamma insåg jag att mitt pedantiska städande stal alltför mycket tid och skar ned till en mer normal nivå.
 

Har även hunnit med att få in de där bilderna i fotoramar som aldrig blir av och gjort en liten överraskning till A till fars dag på söndag.
 
 
På mitt nattduksbord.
 
SÅ skönt det ska bli att krypa ned i nybäddad säng ikväll. Med huvudvärk dock. Men i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Ni har så fint hemma! Fler bilder på inredningen :-).

Ha en fin lördag.

Kram!

Svar: Tack Emelie. Men litet så det finns inte så mycket att fota. Andra bilder blir det när vi köpt hus.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-11-09 @ 08:35:41
Postat av: Ida Nilsson

Visst är det härligt när man städat sådär jätte jätte jätterent hemma! Vi gjorde det förra helgen (snart är det väl dags igen...) och man mår så himla bra efteråt! Dock är det ju lite skillnad på vår lägenhet vi hade för ett halvår sedan på 68 kvm och ett hus på nästan 200 vi har nu. Men konstigt nog blir det inte lika smutsigt..

Svar: Jag brukar faktiskt "trösta" mig med den tanken. Att det är liiiite lättare när vi fortfarande har lägenhet. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-11-09 @ 13:39:11
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Pernilla Chis

Vad duktig du är!

Svar: O tackarrrr.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-11-09 @ 15:17:37
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0