Jul?

Jag tror att denna hösten har varit den kortaste i mitt liv. Vi har varit välsignade med underbart väder och med ny vardag som innehåller jobb tillsammans med livet som småbarnsförälder flyger tiden förbi. Jag förstår verkligen inte att vi är inne  i November. Än mindre att det snart är tid att pynta inför julen. Har verkligen ingen julkänsla. Men ska se över vad vi har i källaren de kommande dagarna och sen tror jag vi tar en tur till Vellingeblomman. Bland alla tusentals tomtar brukar vi alltid få lite jul feeling.  
 
 

Finaste jul klänningen hittar ni hos Lindex!
 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Den är bedårande!! Din lilla prinsessa kommer bli så fin i den <3

2013-11-20 @ 11:15:02
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0