"Vi ska sy O vi ska klippa!"

Jag hade en stund över i helgen. O då kröp kreativiteten på. Denna gång. Av restbitar. Älskar "man tager vad man haver". Det blev det ett litet förkläde, en grytlapp och en diskhandduk till Filippas framtida kök.
 
 
 
 
 

Voilà!
 
O så vill jag bara ta tid. Att säga. Att jag tycker det är så roligt att ni är många som tittar in här och kommenterar. Älskar att inspirera och det är jätteroligt när ni kommer med tips och trix. Jag får även en del mail från er läsare och det verkligen värmer i hjärtat. Igår fick jag en söt kommentar från Farmhouseshop som länkat till oss i sin blogg. TACK så mycket. Vi är så glada att ni tycker om hos här Hemma På Våran Gata i Stan!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad fint :) Du gör inte såna & säljer också? :)

Svar: Tack så jättemkt. Har inget tyg hemma just nu men kanske lite längre fram. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-11-06 @ 00:45:07
Postat av: Amanda

Åh så ljuvligt!

Svar: Tack, tack tack
VISA HELA MIN PROFIL

2013-11-06 @ 12:56:38
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Eva-Maria

Wow Mikaela, du har verkligen talang. Duktiga du!! Kramar

Svar: Wow vilken komplimang. TACK!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-11-07 @ 22:43:40
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0