Tips

Vi fortsätter på jul temat. I rosa. Idag har jag pysslat med några ting till Filippas julkalender. Att finna 24 stycken små presenter som gör vår lilla flicka glad, som är något hon behöver och inte kostar en hel massa. Det är en utmaning. Kom underfund med att det enklaste måste vara att köpa ett storpack med någonting i leksaksaffären och sedan dela upp det i mindre paket.
 

Jag orkar verkligen inte slå in alla små ting. Istället har jag köpt 24 små godispåsar som jag tänkte fylla julstrumpan med.  
 
 
Hårborste, snoddar och prinsessplåster.
 

O Hello Kitty halsband med matchande klämmor. Är några av de ting jag inhandlat. Har även tänkt ge nappflaskor, nappar, strumpor och någon rolig tee. Få se. Sen återstår bara 16 ytterligare små rosa gåvor. Är faktiskt glad att Liam är nöjd med den där färdig köpta Star Wars Lego kalendern. Mycket mindre jobb!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli *barntipsbloggen*

Åh vad mkt fint!:) Borsten, är den från H&M oxå eller...?

Svar: JAjamen HM:s flickavd. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-10-26 @ 22:35:31
URL: http://barntipsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0