X-MAS

Livet går fort, fort, fort nu. Hinner inte med. Och värre blir det. Ju närmare jul vi kommer. Då har vi som mest att göra på jobb samtidigt som det är mycket vi vill hinna med tid med familjen och alla måsten. För att hinna njuta lite denna vinter förbereder jag tidigt i år. Sånt som jag vill ordna med. Som barnens julstrumpor. De sydde jag klart igår. Och jag är riktigt nöjd.
 
 
Jag ÄLSKAR denna lilla hörna som jag inrett med kärlek till vår lilla flicka. Ser fram till att ordna med ett helt rum till vår prinsessa. En dag snart kanske.
 
 
Rött passade inte riktigt in ? ;)
 

Nu återstår bara projektet att finna 24 små presenter att fylla strumpan med.
 
 
Jag ♥ stjärnor.
 

Som jag misstänkte tyckte Liam att den baby blå strumpan var för barnslig för honom. Istället önskar han chokladkalender, Legokalender och TV kalender.
 
 
Tyger från Panduro.
 
Om någon av er önskar en julstrumpa till era små. Maila mig till [email protected] Jag har tyg över!

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

åh. jag håller på att sy till min lilla gosse med de blå stjärntyget. så himla fint är det! och dina strumpor var ju underbara!

Svar: Det är verkligen jättefint. Tycker Panduro har SÅ mycket fina tyger. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-10-16 @ 12:37:55
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad fint, jag blir nästan tårögd! Älskar din blogg!

Svar: Men jag blir tårögd. Vilken fin kommentar. TACK!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-10-16 @ 16:48:53
URL: http://nilssonoco.se
Postat av: Caroline

Va fin liten hörna! Älskade fåtöljen, får man fråga var den kommer ifrån?

Svar: Jag köpte den i en inredningsbutik i Lund för flera år sedan. Vet tyvärr inte märket. Älskar den med ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2013-10-16 @ 17:38:01
Postat av: mamma o mormor

Verkligen jättefina julstrumpor till små flickor o pojkar.

2013-10-16 @ 17:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0