Jul

Allvarligt. Inte ÄN. Tänkte jag när jag i förra veckan läste samma rubrik hos en av mina bloggkollegor. MEN. Sen började tankarna vandra. Och faktiskt. Snart är vi där. I December. Månaden då vi har som mest att göra på jobb, samtidigt som vi ska hinna fokusera på barnen, handla fina julklappar, laga extra mycket mat, baka, göra eget julgodis, pynta, skicka julkort... Ja listan kan göras lång eller kort. Vilket man vill. Och väljer. Själv har jag en vision om att i vart fall försöka att inte stressa upp mig över alla ting som man skulle kunna göra och istället njuta av de som vi faktiskt hinner med. Och så är det de där med julklapparna. Vi vuxna slutade ge varandra förra året. O de var faktiskt riktigt tråkigt. Så ngn liten klapp tycker jag nock att vi ska byta med varandra i år. Julkort vill jag absolut skicka. Personliga sådana och så vill jag julpyssla.
 
 
Har en idè om att sy egna julstrumport till barnen. Eller i vart fall till Filippa. För nej jag vill inte ha en såndär typisk utan en rosa. Funderar på någon av dessa tygerna nedan...
 

Liam får nock en såndär färdig leksakskalender med LEGO. Enkelt och precis vad han önskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0