Författare

Häromdagen rensade jag bland mina böcker. Jag älskar böcker. Särskilt gamla böcker. De med mycket historia bakom. Tycker biblioteket är en av de bästa platserna. En dag. Ska jag gå en skrivarkurs. Skriva min egen bok. Kanske. Borde jag börja på den redan nu. Chiclitt skulle de bli i sådanna fall. Med ett väldigt vackert omslag. I alla fall. Har jag skrivit ned mina favoritförfattare. För att jag enkelt ska kunna söka på när de kommer med nya böcker. Så jag tänkte spara de här till mig. Kanske är något även för er.
 
 
Bild: We Heart it
 
Emma Hamberg
Sophie Farhman
Moa Herngren
Lisa Jewell
Sylvia Day
Magdalena Graaf
Hanna Widell
Anna Fredriksson
Denise Rudberg
Sophie Wolf Lösnitz
Carin Hjulström
Katerina Janouch
Ida Pyk
Josefin Ahlström
Joyce Carol Oates
Plum Sykes
Anna Maria Jansson
Petra Östgren
Maria Sveland
Sophie Kinsella
Pernilla Alm
Simona Ahrnstedt
Josefine Sundström
Candace Bushnell
Kajsa Ingemarrson
Mia Skäringer
Jenny Leeb
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0