Aja Baja

Ingen nyhet i blogg världen detta. Men bloggen blir ju inte speciellt nytänkande då jag uppdaterar så sällan. Vill i alla fall visa. Solsidan fantast som jag är. Vad jag sprang på i barnbokhandeln. "Aja Baja vita soffan" av Mickan Schiller. Komiskt och klokrent. Även om vårt hem absolut inte är något "Aja Baja" hem. Här får barnen leka fritt. Till och med i den vita soffan. Som inte är så vit längre. Och denna boken. Får hamna bland mina coffe table books. En barnbok till mamma.
 
 
 
Nu lämnar vi förhoppningsvis denna minst sagt jobbiga vecka bakom oss och hoppas på en vecka utan VAB, pencillin och förkylningar. Nu. Iväg till jobb. Trevlig helg allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0