Helg

Denna veckan har verkligen gått i ett. Har varit lite trött mellanåt men att vara effektiv skapar en del endorfiner också. Mest kämpigt har det varit med tekniken som inte fungerat. Nu har jag dock fått hjälp av lillebror med datorn som kraschade totalt igår men bilderna på blogg.se ser jag fortfarande inte. Får försöka lösa det senare. Just nu är jag glad att jag har en fungerande dator i övrigt OCH att sonen snart har en ipad som han så önskat. Vi har ju varit mot detta länge men tänker att med begränsad speltid kanske det ändå är en bra sak. Vi får se. Helt enkelt. Annars har jag jobbat, klippt girlanger, rensat barnens garderober, sorterat ut annat onödigt här hemma och tvättat gardiner, överkast etc. Så härligt det känns med ett dammfritt hem när solen lyser in. 
 
 
 
 
Har hunnit planera och förbereda barnens barnkalas också. Filippa fyller ju inte förrän 11 juni men det gäller att vara ute i tid. Liams firande är i stort sett färdigt. Något paket som fattas kanske. Nu Melodifestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0