Slut REA

Nu pågår slut reorna för fullt. O det är då. Jag tycker man ska ta en extra titt. För nu kan man verkligen fynda. Jag har inte hunnit se mkt på reorna i butik i år men på nätet tycker jag det har varit lite sisådär. Iaf. Jag fann några ting till barnen inne hos Oii. 
 
 
 
 
Nattlinne till Filippa. Varför ska det vara så svårt att hitta fina nattkläder till barnen? Jag vill helst att de ska vara en hel dress. Inte linne eller tröja/byxa. Iaf inte till de minsta. Men det verkar som att nu när prinsessan växt lite är det helt enkelt inte i utbud längre. Sen tycker jag inte heller om en massa prints och ting. Kan det inte bara vara helt enfärgat/randigt med lite rysch. Som detta. Helst utan att kosta flera hundra kronor.
 
 
Bra basklänning som jag annars skulle tyckt var "för dyr". 
 
 
Tee till stOra killen. När det blir rätt. Är det så roligt att handla kläder till Liam nu. Han blir så glad och väljer noga varje morgon. 
 
Nu. Skölja ur slingorna i håret. Här hemma. Gå på salong? Inte budget just nu.O sen är det nock inte många frisörer som har öppet halv sju på en söndagmorgon. Japp. Smög upp tidigt. För en stund för mig själv. Sedan iväg till jobb. Ikväll blir det tacos!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0