Paris

Det är så mycket som hänt på senast tiden. Att jag undrar om allt svårt kommer samtidigt för att vi inte ska kunna ta in det? För så känns det just nu. Avslagen. Matt. Säg vad ni vill. Jag kommer antagligen inte reagera. Eller så kommer allt att komma samtidigt. Om ni har otur. Iallafall. Vi har haft en riktigt mysig lördag tillsammans hela familjen. Lite shopping, sovstund mitt på dagen och god middag med levande ljus. En ska egentligen inte klaga. Nu sitter jag och drömmer mig bort. Till Paris. Har en liten dröm att åka dit någon gång. Kanske. Snart. Måste bli bättre på att genomföra det vi verkligen vill. Inte säga sen. Vem vet. Om det kommer ett sen. Livet är så märkligt.
 
 
 
 
 
 
 

Take Me To Paris!

Kommentarer
Postat av: Linnea turner

Min favoritstad....du måste åka dit!

2014-01-25 @ 23:38:49
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Jag hoppas allt är så bra som det kan vara med dig/er. Ta till vara på dagen! Saknar dina inlägg som inspirerar mig!

Paris låter mysigt. Vi satsar på Barcelona nu till våren!

Kram!

Svar: TACK det e fint med oss. Om än lite stressigt. Ska försöka blogga lite mer. Det inspirerar ju även mig ;) KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2014-01-26 @ 08:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0