REA Shopping

Har ni fyndat på REAN i år? Inte jag. Har förvisso inte sett runt i butikerna live. De har jag varit för upptagen på jobb för men internet levererar inte mycket tycker jag. Har sett runt lite och finner nästan ingenting trots att jag har Filippa som både kan ha baby- och barnstl plus en pojke på stor kille avdelningen. Jaja. Det är ju ingen hets. Snart kommer alla vårnyheter in och då finns säker massor av fint till dem bägge. Dock verkar det som att Liam växt flera centimeter över jullovet och numera har stl 122. Tänk jag/vi har snart ett barn i skolålder. Känns som igår jag började blogga med en väldigt liten L i magen. I alla fall. Alla kläder i Stl 116. Som faktiskt varat en lång tid. Är det tid att byta ut. Och det är inte det enklaste att hitta kläder som stämmer numera. För tro det eller ej men 5-åringar har mycket att tycka till om när det kommer till att klä sig. Det ska inte längre vara barnsliga tryck som t.ex. Cars eller Disney. Star Wars e okey men lite uttjatat men flaggor är okey. De får gärna vara randigt men inte Polarn och Pyret. De e för små barn. Sen får de gärna vara sportigt. Men de behöver inte vara märkeskläder ännu. Tackar vi för. O så gärna i blått och vitt. Kanske lite rött. Byxor ska vara jeans. Ett par mjukisbyxor med luvtröja är okey från och till träningen. Tröjor ska helst vara pikè alternativt diskret långärmade. Skjortor är tydligen på modet. O jag känner att jag kommer få lära mig massor av nytt om vad som är "inne" de kommande åren. Jag som trodde jag hade koll. På 1900-talet kanske ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Nått sånt här kanske Liam?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0