ME

Här kommer ett litet "all about me" inlägg. I februari skrev jag detta inlägget. Sedan 1a januari har jag nu tappat 20,5kg. Och jag är så j-a stolt över mig själv. Önskar nu. Att jag tagit fler bilder på mitt tjockis feta jag så jag kunnat visa er och mig hur kroppen ändrats. Häftigt. Vad kroppen kan formas till. Både upp och ned. Ibland är det lite svårt dock. Att se förändringen själv. Men lägger man bilderna såhär brevid varandra så ser jag ju att det blivit en skillnad.
 
 
Största skillnaden är nock dock att jag är nöjd med mig själv. Eller ja nöjd men mer förnöjd iaf. Är inte längre obekväm i mina kläder och har man varit en storlek 44 + är stl 40 en dröm. Man känner sig så smal. Skulle jag aldrig gjort för tio år sedan. Då var jag tjock om jag vägde över 65kg. Nu väger jag 73,5 och denna semestern kommer jag att ägna till att tappa mina sista 9,5 kg som jag sagt att jag ska göra. Vill man så kan man!
 

Kommentarer
Postat av: Eva Verngren

Är så glad för din skull Mikaela! Du är så fin. Det bästa med att gå ner i vikt är att man får ett nytt inre lugn. Betyder så mycket att få känna sig nöjd med sig själv.Kan behövas i de stressiga liv vi lever idag. Ett litet råd på vägen. Låt dom här sista kilona ta sin tid. Både psyke och kropp ska hänga med i förändringen en stor viktminskning innebär. Dom sista kilona kan vara svåra att bli av med och då är det lätt att tappa sugen. Ett sätt kan vara att sätta upp lite snälla mål som är möjliga att genomföra. Du fixar det här. Det vet jag. Lycka till å njut av sommaren med Andreas och barnen. Vi ses i augusti.
Stor kram

2014-06-09 @ 08:40:35
Postat av: Fru Högstadius

Stort grattis och härligt kämpat fina du!

2014-06-09 @ 09:19:50
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Liw / gravid

Grattis och hejja dig!

2014-06-09 @ 20:46:38
URL: http://finalyan.se
Postat av: Anonym

Lilla mamma blir tårögd av gädje för din skull. Jätte kram till dig min alltid så vackra dotter.

2014-06-10 @ 17:08:35
Postat av: e

Hittade till din blogg när jag sökte påslakan från Beatrix potter. såg att du köpt från Farmehouse men när jag söker där hittar jag inget. har du ngt tips? Tacksamt :)

Svar: Farmhouse Shop säljer tyget tyvärr inga färdiga påslakansett. Har sökt men har inte funnit det någonstanns.
VISA HELA MIN PROFIL

2014-06-14 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0