Birthday Coming Up

Snart fyller vår lilla prinsessa 2år. Det utan tvekan snabbaste två åren i mitt liv. Med barn nummer ett. Hann vi längta efter att de skulle ta nästa steg. Med barn nummer två hinner vi inte blinka så är tiden redan förbi. Filippa är just nu inne i en väldigt aktiv 2 års fas. Den där som man glömmer bort så snart den är förbi men är så krävande just här och nu. För det testas. Och det klättras. Det klaras av själv. Fast ändå inte riktigt. Men samtidigt. Som hon växer och blir stor. Är hon fortfarande vår lilla bebis. Iallafall. Snart är det födelsedag. O det ska så klart firas. Men i år blir det inget stort. Fortfarande för liten för eget barnkalas. Det blir fira med familjen och de närmsta. Utan krusiduller. Eller ni känner väl mig. Lite har jag självklart ordnat med. Temat blir my Little Pony. O jag tycker det är så svårt. Att komma på vad vi ska ge liten i present. För med första barnet. Är det så enkelt men syskon de har ju liksom redan allting.
 
Några ting jag funderat över...
 
Gunghäst
Pippi Kläder (Pippi är den stOra favoriten just nu men både pippi film och hus har vi sedan tidigare. O lilla gubben häst.)
Kavel. (Filippa går ofta och hämtar vår kavel för att baka på golvet. Undrar vart hon fått den idèn från?)
Sen vet jag faktiskt inte.
 
Har ni några förslag?
 
 
Happy Birthday Princess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0