Hampa

Det är inte ofta nu för tiden. Som jag ger er inrednings inspiration här på bloggen. O det är inte för att jag inte är inresserad längre. Utan för att jag helt enkelt inte skaffat något nytt till vårt hem på väldigt länge. Väldigt länge för att vara i blogg världen iaf. Är lite trött på att matas med nya hem konstant. Vardagsrum som görs om på löpande band. För att "hålla stilen" och varje stil är "så rätt=min"? Tror det kallas trender. Själv har jag faktiskt sålt av mycket av våra Svenskt Tenn och andra designer ting på Tradera. O my. Man får mycket pengar för designer ting där. Iaf. Pengarna har jag lagt på viktigare saker och ist för att köpa nytt har jag gått tillbaka till den stilen som passar oss allra bäst. New England. Romantiskt. Lexington. Klassiskt. Vitt, Blått och Natur. Blev SÅ inspirerad av Simplicity`s samarbete med Lexington. Jannice är verkligen så duktig när det gäller inredning och jag älskar att hon håller sig till sin stil. Även om hon skapar nytt nu och då.
 
 
 
 
Bilder lånade från Simplicity. Så otroligt vackert. Helt i min smak.
 
 
Blev så glad är jag fann dessa underlägg från Åhlens för nästan inga pengar alls.
 
 
Material Hampa.
 
 
Porslin Swedish Grace.
 
 
Vårt kök!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så himla fint!

2014-05-24 @ 12:22:15
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: mamma och mormor

Enkelt,stilrent och ljuvt behagligt. Det blev jätte fint i köket.

2014-05-24 @ 22:36:04
Postat av: Zaraholine

Ja, visst kan det bli mycket ibland. Det matas på med inredning hela tiden.. och alla följer efter istället för att hitta sin stil.

KRAM

2014-05-25 @ 10:02:30
URL: http://zaraholine.blogspot.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0