Kalas

I fredags var Filippa hemma från förskolan med feber. Då tyckte vi det passade utmärkt att bjuda kaninerna och dockorna på ett riktigt glass kalas. 
 
 
Älskar Maileg kaninerna. 
 
 
Nöjd Filippa. 
 
 
Välkomnar gästerna. 
 
 
Jag har målat om våra gamla IKEA barnmöbler med halvblank rosa färg. Så nöjd. Ser ut som nya. 
 
 
Dukar fint. 
 
 
Det är viktigt hur alla ska sitta. 
 
 
Bjuder alla på glass.
 
 
Själv fick hon såklart en riktig glass. 
 
 
Tänk att efter snart 2 år kan jag fortfarande inte riktigt förstå att hon är min. 
 
 
Ser så alla har det bra. 
 
 
Glass är gott. 
 
 
När mamma leker. Det uppskattas. Minns att Liam tyckte riktigt mycket om just den här leken han med. 
 
I helgen har vi vilat upp oss på landet. Strålande sol på lördagen och Vi På Saltkråkan regn hela dagen idag. Filippa har tagit sig oroväckande för öronen så jag håller alla tummar och tår att det går över så vi slipper besök till doktorn och pencillin!

Kommentarer
Postat av: mamma och mormor

Så härligt att se Filippas inlevelse när hon har ditt kalas för sina Dockor.

2014-05-18 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0